بلوتوث

بلوتوث

مرکز دانلود محتوای اسلامی وانقلابی

دنبال کنندگان
تصویر روز

 یا ابا صالح ادرکنی

طبقه بندی موضوعی

دانلود بازی موشک ممنوع

سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۵۷ ب.ظ

بازی موشک ممنوع

بازی موشک ممنوع با هدف ترویج روحیه ضد صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه در شرکت اصحاب رسانه پویا تولید شده و در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی رونمایی شد، لازم به ذکر است این بازی در دو نسخه اندروید و پی سی عرضه می‌شود.

در یک سوی این بازی رژیم صهیونیستی با نماد پرچم و یک افسر اسرائیلی و در سوی دیگر کشور مظلوم فلسطین با نماد پرچم قرار دارد که بازیکن باید موشک‌هایی که از اسرائیل به سمت غزه شلیک می‌شود را دفع کند و موشک‌هایی که از سمت فلسطین به اسرائیل پرتاب می‌شود را با دفع موشک‌های گنبد آهنین از مرز عبور دهد تا به هدف بر خورد کند و بدین ترتیب امتیاز کسب می‌نماید و با برخورد هر موشک به اسرائیل یا همان فلسطین اشغالی چهره افسر اسرائیلی خنده دار تر می‌شود.

این بازی در شرکت اصحاب رسانه به مدیریت مهدی آتش جام و سرپرستی بخش بازی سعید اسدشعار و همکاری خانم ریحانه آتش جام و اکرم بیک پور ظرف مدت کمتر از دو هفته به اتمام رسیده است. ثبت امتیاز در شبکه اینترنت امکان برگزاری مسابقه را در این بازی فراهم کرده است.

دانلود

مشخصات فایل:

نام پرونده: Rocket Stop [bluetooth.blog.ir].rar
نوع پرونده: RAR
حجم پرونده: 19.7 MB

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی